Välkommen till min nya blogg!

Jag har aldrig bloggat förut och jag minns inte när jag senast har skrivit någonting som är menat för någon annan än mig själv att läsa (förutom slarviga mejl och sms förstås). Det känns lite skrämmande faktiskt, att främmande människor kan läsa mina tankar. Och bekanta, kanske ännu värre! Nå jag har åtminstone tänkt skriva om det som mitt liv har kretsat runt i nästan tio år, alltså Ryssland, ryssar, ryska språket, rysk kultur och mina egna upplevelser i Ryssland. Förhoppningsvis inspirerar det någon att kanske sätta sig på bussen eller tåget och åka över gränsen för att se med egna ögon, bli vän med en ryss, ta en kurs i ryska språket eller ens bli en liten liten smula intresserad och positivt inställd till Ryssland. För det lönar sig absolut!


Sasha


Kommentarer
Postat av: ..:emmi:..

Välkommen välkommen. Coolt att du o ha gett dig in i den spännande bloggvärlden...

2008-10-13 @ 13:48:27
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: Sasha

Spasibo! Du får rädda mej om jag tappar bort mej i bloggvärlden...

2008-10-20 @ 13:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0