Fest

Jag har egentligen en massa att säga, men jag orkar eller ids inte samla ihop tankarna och forma meningar. Hmmm, det har egentligen inte hänt någonting speciellt. Helgen fick för fort, som vanligt. Vi hade fest och det var riktigt roligt. En blandad skara bestående av finska konsulatarbetare och skådespelare, malaysiska och ryska studerande, en tysk tv-praktikant, en kazakhstansk-engelsk dirigent och så Victor samlades hos oss :) Vi gjorde salmiakki av turkin pippuri+vodka och Ayu bjöd på malaysisk mat. Söndagen gick i ett nafs och så blev det plötsligt måndag igen. Oj, jag tänkte nästan glömma att säga att jag var superhurtig och gick på gym på lördagen före festen!! Det tog sin lilla tid (typ fem månader...) innan jag kom iväg, men sen kändes det också desto bättre ;) nu ska jag bli hurtig på riktigt och börja gå minst en gång i veckan, helst två. Och eftersom jag skriver det på min blogg är det en offentlig sanning så jag kan inte fuska... ehrmm.... tror jag ska sluta nu innan jag skriver mig ännu mer i påsen. punkt.


Kommentarer
Postat av: ..:emmi:..

Du sku gärna kunna skriva förklaring till dina bilder så man lite sku veta vem som figurerar på dem... Du har väl sett att du kan göra det där samtidigt som du laddar upp bilden...

2009-02-10 @ 17:30:53
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: Sasha

Nå joo, men ja orka bara int för de e så jobbigt o förminska o sen ladda upp bilder o sen ännu skriva texter ti dom.

Nå nu ska ja berätta vem där e (börjar från vänster uppe): Jag, Marius, Vicke, Annika, Masha, Maija, Ayu, Joona, Panu, Terhi, Maija igen (o på den bilden också två ryska flickor som ja int minns namnen på), Terhi, Henna, Panu, jag, Jamie, Masha och Röda Ljuset!

Sen får du själv klura ut vem som hör till vilken grupp som nämndes i texten...

2009-02-11 @ 08:24:56
URL: http://sashulik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0