Robinson-Robbans tvillingsyster

Mitt nya liv har börjat, hihi. Jag har varit på gym för andra gången och två gånger betyder som bekant alltid, jag går alltså alltid på gym. Helt superhurtigt. På lördag ska jag gå på yoga. Det är ganska praktiskt när jumppatimmarna hålls i samma sal som alla träningsmaskiner finns i, så kan man tjuvkika vilka sorters jumppa verkar roliga och sen gå på dem. Jag tyckte yogan verkade möjlig t.o.m. för stela klunsar som jag. På "mitt" gym kan man också ha Robinson-Robbans tvillingsyster som personal trainer. Det är så lustigt för hon liknar honom precis :) men det är typ bara medelålders tanter som verkar anlita hennes tjänster, alla andra låtsas att de kan själv. Man måste säkert ha fyllt minst 45 för att våga erkänna att man inte har en blekblå aning hur man får sin midja tillbaka och hur alla apparaterna fungerar...

Oj, nu ropar Victor att maten är färdig! Lyx med en domohozjajka som fixar mat och diskar och städar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0