Glad och ledsen

Jag blev så glad när jag hittade vihreä lanka-sajten på nätet! Den borde alla kolla på! Där finns en massa bra tips och idéer hur man kan leva lite grönare och skönare... Där finns t.ex. recept på billig vegemat - perfekt för mig som just har slutat äta kött! Kolla nu genast på www.vihrealanka.fi !!

Solsken, värme och glittrande hav. Emmi och jag satt på färjan från Rosala och allt var perfekt, tydligen lite för perfekt, när mamma plötsligt ringde och berättade att MICHAEL JACKSON ÄR DÖD. Jag förstår inte riktigt. Han måste ju alltid finnas! Världen utan Michael Jackson är ju som... som jag vet inte vad... en fyr utan lampa eller nånting... När jag var liten var jag ett hängivet Michael Jackson-fan. Jag lyssnade på hans musik, hade planscher på honom på väggarna och inbillade mig att jag hette Jasmine Jackson och var hans syster. Men så blev han underligare och underligare, samtidigt som hans näsa krympte och hans härliga chokladfärg försvann och jag glömde nästan bort honom. Men det känns så konstigt att han inte alls finns mer. Kanske det är bättre så, för han mådde nog inte så bra, men ändå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0