Livet är härligt...

...hej, tovarisjtj, vårt liv är härligt!

Tänk att just JAG får ha det så bra som jag har det. Jag bor med den bästa personen i världen, jag har fått ett jättekiva jobb, jag har tid att gå på en massa intressanta kulturgrejer, jag har den snällaste katten och den härligaste hunden, jag har råd med färsk basilika och grynost på min pastasås, jag kan gå på bio med min kära syster mitt på en torsdagseftermiddag, jag får skriva vad jag vill på min blogg utan att någon mordhotar mig (hoppas jag åtminstone), jag har en cykel som tar mig nästan vart jag vill på nolltid, jag vet och kan mer än många andra om vissa saker, jag har en mamma och en pappa som alltid ställer upp för mig, jag har ett nytt årsvisum till Ryssland på hyllan, och egentligen är t.o.m. mitt hår helt okej.

Hoppas att alla ni andra också känner er lika lyckligt lottade!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Just så där borde man tänka hela tiden men åtminstone jag tycker det är ganska svårt.. Kiva inlägg, och en liten tankeställare tillika.

2009-10-27 @ 13:01:28
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: Sasha

Jo, det e ofta svårt o tänka positivt o ibland HINNER man liksom inte ens tänka på allt som e bra, för att man bara stressar på med så mycket.

2009-10-28 @ 12:17:12
URL: http://sashulik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0