Framsteg

Jess, äntligen börjar det hända på hemsidefronten! Nu är Bukvas logo klar (visar bild snart) och snart ska det nog gå att komma in på hemsidan. Lite tålamod bara... Dessutom fick jag ett jobb idag: jag ska översätta en del grejer för tidskriften LiteraRus, som jag korrekturläste förra året. Ska bli riktigt roligt :) Usch, och så går jag på företagarkurs. Jag gick egentligen kursen i våras, men eftersom jag missade nästan av hälften av lektionerna måste jag gå dem nu istället. Inte för att dom är så extremt intressanta utan för att det är förutsättningen för att man ska få startpeng (och det har jag redan fått). Vissa av föreläsningarna är extremt sega, som t.ex. idag när jag satt och lyssnade hur man väljer bolagsform när jag valt min bolagsform för ett halvår sedan! Igår var det däremot jätteintressant: det handlade om marknadsföring och speciellt om logon, färger, former, symboler, fonter, allt sånt som jag just är mitt uppe i när jag funderar på min hemsida - perfekt! Jag blev jätteinspirerad och stämde träff med Syster Yster som är min marknadsföringsexpert-datatekniker-alltiallo, så idag har vi brainstormat, testat och fixat! Och vi fajtades inte alls! Shit, vad proffsigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0