Jag är rik :)

Hihi, jag fick genast inspis att skriva mera :) Jag kollade mitt konto och Bukva hade äntligen fått in sin första stora peng på firmakontot, jess, det känns jättekiva! Som att det är "på riktigt" nu! Och dessutom ska Bukva snart få en egen hemsida på www.bukva.fi :) Det måste bara fixas lite ännu...

En dag satt jag och bläddrade igenom typ en miljon olika fonter för att hitta nån som kan bli en fin Bukva-logo, huh, och inte har jag ännu lyckats välja nån ännu heller. Här nedanför kommer några av favoriterna, hjälp mej, vad tycker ni?!? Skulle nån av dom vara ok? Och ser man att det står Bukva även om man inte förstår ryska (jag vill att B ska vara skrivet med kyrilliska bokstäver)...? Officiella namnet på firman är förresten Bukva A. Breider.

Några timmar senare:

Arrrgh, jag har försökt få fonterna (heter det ens så i pluralis?) nerladdade till min dator men det verkar ganska hopplöst utan en massa onödiga program för att öppla rar-filer o allt vad det nu är.... Jag försökte ringa till min dataexpert-syster men hon svarar inte :( Höh, dags för matpaus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0