En liten fuskstart...

Jag knycker en lista av Emmi så att jag kommer igång med skrivandet utan att behöva använda min hjärna för den behövs till annat....


Vad får du oftast komplimanger för: Mitt smajl :)

Vad säger du för att imponera på någon: Berättar om mina vilda äventyr i Ryssland, haha!

Hur imponerar man på dig: Man talar bra ryska, är ett socialt geni, dansar bra o kan spela fotboll. Om man sen ännu ser hemskt bra ut o kan sjunga blir jag snarast avundsjuk o bitter.

Sprit, cider, vin eller öl: cider, nam!

Är du musikalisk: Inte det minsta :(

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller saft


Tycker du om sushi?
Nope, jag har fått lära mig när jag var liten att alger o sånt e farligt...

Vad äter du helst när du ser på film: popcorn

Antal timmar sömn inatt: vet inte, ganska många nog...

Vad använder du för schampo: Dermosil (låter snuskigt på ryska, men som tur e det inte ryskt)

Hur gammal är du: nästan 28, men känner mig mer som 5.

Gröna eller röda äpplen: Gröna.

Vanligaste färg på dina kläder: Hmm, jag kanske har mest svart, men oliv- eller limegrön är ändå den färgen som jag förknippar med mina kläder o som jag spanar efter i klädbutiker.

Favorit dryck på morgonen: te!

Rakar du benen: Sporadiskt... men gjorde det faktiskt igår.

Vilken tid gick du upp idag: halv 10. den arbetslösas lyx :)


Har du strumpor på dig nu:
Yllesockor.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, verkligen inte! Jag tycker det är viktigare att INTE ha märkeskläder.

Vill du gifta dig: Nej, det är nog inte min grej, men ibland dyker tanken ändå upp i mitt huvud...

Vill du ha barn: Jag tror inte det. Min hjärna säger åtminstone att jag måste skona den stackars individen som skulle vara tvungen att leva i den här världen o dessutom ha mej till förälder, men ibland när jag ser sötasöta ungar så säger resten av mej nånting annat. Så jag vet inte vad jag ska lyssna på...

Biter du på naglarna: Jo.


Kommentarer
Postat av: ..:emmi:..

Titta lite mera på de söta kidsen - jag vill ha systerbaaaaaaarn!

2010-02-17 @ 17:07:11
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: Sasha

Fånis, hihi... Du får nöja dej med att ha en syster som är ett stort barn :)

2010-02-17 @ 21:47:33
URL: http://sashulik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0