Så mycket att säga...

... och så lite tid. Jag vill skriva om Anna-Lena Lauréns föredrag på Koulu förra veckan och om helgen i Helsingfors med Playme, drag day, hundar och ungar och allt vad den annat innebar. Jag vill skriva om den stora chocken på måndag morgon när Victor berättade att det har varit bomber i metron i Moskva. På stationen där jag steg av varje morgonen i tre månader när jag skulle till jobbet, Park Kultury! och så vill jag skriva om min arbetsansökan som jag skickade in tidigare idag... men jag hinner bara inte! Måste jobba. Måste packa. Imorgon kväll sätter sig tio glada Rysslandsresenärer förhoppningsvis i Nikolajs minibuss och börjar sin skumpande färd mot Sortavala! Jag är en av dom och det ska bli så otroligt ROLIGT att få vara i Ryssland igen! Har inte ens själv förstått hur mycket jag har saknat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0