Första räkningen

Jag ska försöka förklara bort den långa bloggpausen med att det har HÄNT så mycket på sistone! Sist jag skrev var jag arbetslös - nu är jag plötsligt företagare! Jag har fyllt i en massa blanketter, lönsamhetsberäkningar, SWOT-analyser och verksamhetsplaner, sprungit från det ena stället till det andra med alla dessa papper, funderat och funderat vad min firma ska heta, om den alls ska existera, valt namn, fått ett eget FO-nummer, skaffat försäkringar, börjat på företagarkurs osv osv. Och idag har jag skrivit min första räkning. Bukvas första räkning! Victor frågade om jag är vuxen nu, men det tror jag verkligen inte... snarare barnsligt ivrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0