Ingen resfeber ännu.

Lördagkväll - borde man inte få vara FRI och LEDIG då? Men som man bäddar får man ligga... Jag håller på och filosoferar ihop min sista pedagogik-hemtent, äääntligen! Det ska bli så skönt när den är klar, sen har jag hela grundstudieklumpen i pedagogik undan. Men det är en hel del ord att plita ner före det. Dessutom har jag en massa annat att fixa klart innan vi sticker iväg till Amsterdam på tisdag...  Jo, ni läste rätt! Jag ska åka nån annanstans än till Ryssland! Det ska bli road-trip med dom BÄSTA: Victor, Virve och Örjan, yee :) Vi ska o hälsa på Iotjka :) Europe here we come! men före det är det 13 olycksaliga punkter på att-göra-listan som måste bli förkruxade, så nu måste jag sluta svamla....



PS. Bilden är till Virves ära för hon fyller år idag, om inte jag tagit fel på dagen... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0