Hurtighet bestraffas

Idag var jag för en gångs skull duktig och tog mig i kragen, packade gympakassen, cyklade iväg till Kuppis gym, satte igång och testade de olika maskinerna och kände mig väldigt hurtig. Men tydligen var det inte rätt det heller :( Efter en stund började jag känna det där välbekanta flimret framför ögonen som bara betyder en sak - migrän! Jag hoppades att jag inbillade mig men det blev starkare så jag fick ge upp och lomma iväg tillbaka till omklädningsrummet i förtid och sen sova bort migränen och halva dagen hemma. Typiskt! När man för en gångs skull FÖRSÖKER...

Victor hade också en annan förklaring till migränen: kanske jag fick en överdos frisk luft igår! Jag är ju van vid att sitta inne vid datorn med gardinerna fördragna och fönstren stängda, så tre timmars promenad och svampplockning i Ruissalo-skogarna kanske inte alls är hälsosamt för mej... hrmm....

Tur att jag snart flyttar till Petrozavodsk, där ska det bli NYTT LIV ;) Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0