Onödigheter

Av förra inlägget kunde man kanske ana sig till att vi funderar på att flytta. Och nu är det nog ganska definitivt att vi kommer att flytta till Helsingfors i slutet av april. Hyran halveras, men så blir det också en smula mer trångt eftersom vårt nya hem är litelite mindre plus att där redan finns en hel del grejer som antagligen kommer att bli kvar där. Därför måste vi göra oss av med en massa och det känns faktiskt JÄTTESKÖNT! Ska bli så befriande att få gå igenom varenda skåp och rata allt onödigt!

Men när det kommer till bokhyllan funkar det inte riktigt! Jag kan bara inte göra mig av med mina kära böcker, inte ens dem som jag vet att jag knappast någonsin kommer att läsa....



PS. Vi ska ha loppis hos oss på tisdag och då hoppas jag att vi blir av med massor av onödigheter som kanske är pärlor för nån annan!

Kommentarer
Postat av: emmi

Den här bloggen e ju om möjligt dödare än min.



Höh spellchecken säger att dödare inte är ett ord - klart de e: död-dödare-dödast.

2011-04-19 @ 14:54:02
URL: http://jagochminkamera.papper.fi
Postat av: Sasha

Jag tror jag ska begrava den snart.

2011-04-27 @ 19:54:38
URL: http://sashulik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0